Onze oplossingen

Uw receptie outsourcen via Exselsia: tal van voordelen

1. U kunt zich volledig focussen op uw kerntaken
Van rekrutering over selectie tot coaching, planning en kwaliteitsopvolging: full service onthaal is al 20 jaar de kernactiviteit van Exselsia. Wij nemen alle taken die gelinkt zijn aan onthaal van u over en garanderen dat uw receptie perfect functioneert. Focus dus met een gerust hart op uw kernactiviteit.

2. Professionele receptionisten die passen binnen uw bedrijf
In nauw overleg met u analyseren we uw werkomgeving en bedrijfscultuur. Op basis hiervan stellen wij een functie- en profielomschrijving op. De receptionist(e) krijgt een opleiding op maat van uw bedrijf. Zo komen we tot de juiste match.

3. Altijd een opgeleide back-up
Is onze receptionist(e) ziek of met vakantie? Geen nood, er staat een back-up klaar. Wij voorzien een pool van ‘vliegende’ medewerkers die voor u opgeleid zijn om in te springen. De permanentie aan uw receptie is dus altijd verzekerd.

4. Eén vaste contactpersoon
U kunt rekenen op een vaste contactpersoon die het front desk management in uw bedrijf voor u opvolgt. Een vraag? Hij of zij beantwoordt ze heel snel. In managementmeetings kunt u met hem of haar de samenwerking bespreken.

5. Nationale samenwerking
Beschikt uw onderneming over verschillende vestigingen verspreid over België? Geen probleem. Exselsia zorgt voor een uniforme aanpak en beheer.

Dat is de opdracht van Exselsia: uw onthaal onvergetelijk en uniek maken voor uw bezoekers.

Met meer dan twintig jaar ervaring in hospitality, de opmars van de digitalisering en de behoeften van bedrijven heeft Exselsia (onderdeel van Tempo-Team en Randstad Global) de rol van het onthaal in een bedrijf een nieuwe dimensie gegeven. Dus geen receptie waar we enkel de bezoekers registreren, de post sorteren of de vergaderzalen beheren ... Wanneer uw bezoekers uw bedrijf binnenstappen, moeten ze aangenaam verrast worden. Uw bedrijf moet een onvergetelijke indruk nalaten, zodat uw bezoekers de ambassadeurs van uw bedrijf worden. Zo ziet het onthaal van een bedrijf er volgens Exselsia uit.


We breken met klassieke outsourcing en bieden bedrijven een unieke service die niet enkel de hoogwaardige operationele activiteiten samenbrengt, maar ook onze corebusiness centraal zet: een dynamisch onthaal. Hiervoor ontwikkelde we de delightful welcome experience , die op al de facetten van het bezoek inspeelt.

En als uw bezoekers hun ogen fonkelen…

Benieuwd naar meer? Op zoek naar een oplossing om de experience van uw bezoekers te verhogen? Neem contact met ons op